Beraya ke rumah ex-bos

ampun maaf dipinta ya..

gambar raya tak habis-habis lagi.. aduhaii.. layan ajelah ye.. tq..

hari sabtu lepas la ni. eh esok sabtu kan. dah seminggu la citer ni terperap. gambar dah aplod kat fb. citer kat blog belum menyusul..haha..sori ye korang.

dah berjanji-janji ngan Tuan haji. ok, tuan haji ni ex-bos aku kat tempat keje aku sekarang ni. umah dia kat Balakong. dia dah pencen. beliau sangat best. thats whyla kami kat Seksyen Wang Awam I ni masih keep in touch lagi ngan beliau.

aku g ngan Kak Izzah. bertiga termasuk dani. enady tak dapat nk ikut sekali sebab dia keje.

janji-janji ngan opismate lain dan tunggu kat depan bangunan melekung MOF ni. kul 10 pagi dah bertolak. awal kan..hehe..sebab tuan haji provide sekali ngan breakfast dan juga tengahari. menu feveret tiap-tiap tahun adalah nasi dagang. wow! nasi dagang hasil air tangan isteri tuan haji mmg sdap la. even aku jarang jarang sangat makan nasi dagang ni, tapi bila makan nasi dagang wife tuan haji, laju je aku makan..haa..bertambah tau..hahha..

gambar makanan tak sempatla aku nak amik. sebab menikmati betul nasi dagang tu kan.. kihkihkih.. lagipun umah tuan haji. segan sket nak bergambo gambo kan..tapi sebenarnya ok je. tuan haji ni sempoi ape..kan ecah kan..hehe (ecah adalah ex-PA dia)

dalam kul 12.30 kami minta diri dulu. masing-masing pecah ikut haluan sendiri. aku, kak izzah, dayan n dani pegi ke satu tempat yang mmg aku tak pnah pegi lagi.. hehe.. ape tu.. tunggguuu..
kami-kami yang pergi..:)

lastly, terima lah gambar tuan rumah..hehe..

terima kasih tuan haji. tahun ni lastla tuan haji kat sini. pastu nak pindah ke Kuantan katanya. Raya tahun depan ke Kuantan la kite ye..hehe..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...