baby Cyrus

ni baby Cyrus Dzulqarnain. sebutan betul adalah Si Rus. hehe..try to explain.

ni mase last 2 weeks kot aku g beraya kat Shah Alam nun.. sori aaa gambar baru nak aplod. ni kes aku selak-selak dalam kamera canon aku tu la. tup tup terjumpa la gambar-gambar ni.. pastu terus pikir. ting! gambar ni belum publish lagi kat blog rasanye. yelah, sibuk ngan anak demam ari tu kan.. sori ye ibu kepada baby cyrus ni..cikpuanmiera.. hehe..lambat sket publishnye..

dah besar dah dia. mase aku pegi ni baby cyrus 3 bulan dah.. dulu mase first time aku pegi, ibu dia lum habis pantang lagi. baby cyrus pun kecik lagi mase tu. nak pegang pun takut.eceh, macamla tak penah dukung baby baru lahir kan..haha.. but now, he is different... semangat dah dia.. berkat susu ibu tu.. sedihnya aku tak dapat nak breastfeed dani lagi. rindunya saat itu..

dani yang makin lasak. habis satu rumah dia pusing. cuma belum nak mengesot lagi. jadiknye dia pusing jelah 360 darjah..haha.. dengan mulut bising nye.. ntah ape2 yang ko cakap kan dik kan..hurm..:)

hehehe..sedap betul dia landing kat ibu dia.. baru lepas nenen ye.. muka puas lah tu dapat minum susu.. hehe.. geram tau ngan cyrus ni.. behave jek dia.. bilalah dapat jumpa lagi ni kan..

lama lepak umah cikpuanmiera ni. sampai dani dah berlengas-lengas dok pusing satu rumah..haha.. terus aku mandikan dia. sempat gak rembat seluar ketat kaler hijau Ben10 kat Cyrusbabyshop.. cutter yang dani pakai tu pun from Cyrusbabyshop gak. dah lama la beli. sebelum raya ari tu..

dalam kul 7.30 malam, aku mintak izin untuk pulang sebab nak tengok game Man U vs ape ntah aku tak ingat...babai.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

CikPuanMiera said...

dedua semangat..
ehehehe..

xpe la..
debab ke kurus ke..
asal sihat sudaaaa

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...