sehari lpas demam : sabtu 28/8/10

dani demam panas ari tu adela dalam 3 hari. memang panas je memanjang badan dia. kalau kita pun demam, sakitnye badan kan, inikan pulak baby sebesar dani itu. apelah yang dia tahu selain dari menangis dek kerana tidak sedap badan..namun syukur alhamdulillah dalam 3 hari je demam nya beransur pulih..

so, hari sabtu tu memang dani ceria habis la..sampaikan aku tak larat nak layan..tapi yang tak bestnya dani bila dah diangkat menangis pulak tak nak letak..aduhaii..dah pandai dia tau sekarang..kalau kita dukung lama-lama bila letak nangis..huhu..sekali ngan mama ko nangis dani..hehe..tu tipu..=p

jom layan gambar dani yang ceria di hari sabtu. mase ni masih di umah makcik aku kat POrt Klang tu..





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...