Wednesday, September 15, 2010

dani sudah 6 bulan



perkembangan dani di usia 6 bulan :
1. nak belajar merangkak kot sebab dia dah pandai nak angkat2 vontotnye..
2. mulut dah makin bising..bisng satu rumah tau..
3. kalau kite bagi barang kat dia, dia dah dapat amik.
4. pastu bila kita nak amik barang tu balik, dia akan mengamuk (menangis)
5. dah pandai menelan makanan.
6. suka gelak. ibu cakap dani ni peramah orangnye.
7. suka orang dukung dia. pastu kalau letak dia akan menangis..=p
8. rambut dah panjang sangat. bila ntah nak potong.
9. dah knal mama n papa dia. tapi dani ni sape2 yang hulur tgn nak dukung dia, dia mau jer.
10. kuat betul dia minum susu sekarang ni.
11. dah pandai pegang botol susu sendiri mase minum susu.
12. peka kpd bunyi2 persekitaran.
13. dah kenal nma dia sendiri.
14. pandai geleng2kan kepala tapi takde maksud ape2.
tu je kot, lau ade nanti apdet lagi k..

nah, layan video dani yang dah pandai buat memek muka nak nangis..kihkih

video


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥