Sunday, September 26, 2010

6 Syawal | pulang ke Putrajaya | beraya ke Instun

setelah penat beraya bersama keluarga sendiri di kampung, tibalah masanye aku harus pulang ke tempat mencari rezekiku. sedihh.. tapi tu kena tempuh lah kan. tak puas rasanya duduk kat kampung. malasnya nak balik.. huhu..

6 syawal pagi-pagi lagi dah kemas-kemas baju n barang-barang. dalam kul 10 jugakla gerak dari kampung.

pastu memang dah call siap-siap ngan sepupu aku lagi sorang ni, Nor. nak datang beraya umah dia. kat Instun. tau tak Instun tu ape? Instun tu adalah Institut Tanah Dan Ukur Negara. bertempat di Tanjung Malim.

sampai umah nor dalam kul 1 lebih la..sampai-sampai nor hidang mee goreng. woo terbaikk.. lepak lama sikit sebab nak tunggu sepupu ku lagi sorang ni, ain, katenye nak singgah jugak. dia pun otw nak balik ke Shah Alam bersama suaminya, anas.

sambil2 tunggu ain n anas tu, nor jamah lagi kitorang makan nasik lauk ketam.. huu.. sedappp...

best la umah ko nor. nanti aku datang lagi ko masak-masak tau..hakhak..

datang la umah aku pulak..:)

mm..tak tau nak caption ape dah.. jom layan gambar anak nor , zarif n dani. dulu aku ade buat entry pasal dorang jugak. sila rujuk sini.. dan setelah 4 bulan, mereka bertemu kembali. zarif membesar dengan jayanya. dani biasa-biasa je..hehe..











♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Puan Seri said...

wah, dani dh pandai posing.. comell je..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

meriah senyum si dani....