Monday, August 9, 2010

perkembangan dani : nak pegang botol susu sendiri



di kala umurnya 4 bulan 2 minggu yang lalu..dani dah pandai nak pegang botol susunye sendiri.. geram tau... kita nak bagi dia minum susu tapi dia hisap botol tu macam main2..dani dani.. last2 macam gambar kat bawah nilah jadi nye... dah boleh pegang tapi still ade pemantauan la.. dan dia akan pegang kat ujung2 botol tu je.. kat tengah2 botol tu dia belum pandai lagi...


kenapa aku letak pampers kat atas dada dia tu?


sebab...

hahaha..aku nak sendal kat bawah tu supaya dani dapat hisap botol susunye dengan selesa...takdelah asyik nak terjatuh je kan..

hehe..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Kaklong @ Izan said...

Geramnyer tgk mata n jari2 dani...