Sunday, August 8, 2010

hujung minggu kami

ahad..8/8/2010

(cantek tarikh ni..ade sape2 yang kawen hari ni? Selamat Pengantin Baru..dan juga anniverssary pada tarikh ini? haaa..baru teringat...ade member opis aku dulu, Shida..dia kawen tarikh ni..8/8/08...Hepi anniverssary Shida....)

bolehla nak apdet walaupun internet lembap macam siput tut. dani plak tengah leka main playmat dia...lehla curik2 apdet kan...

masak? jap lagi lah. tadi kul 9.30 tadi aku ngan enady dah bantai makan nasi lmak n minum teh tarik kat kedia mamak depan umah aku ni...so, kenyang lagi kot. kul 2 lbih kangla baru stat masak...lagipun enady sibuk ngan mancing dia..janji ngan aku nak balik sebelum kul 3 ptg kang. sebab ptg kang kami ade shootingggg..wuwu..sangat teruja...

menu hari ni simple je..ikan goreng + air asam + sayur campur (kobis bunga, carrot, kacang peas), so, takdela susah sangat nk masak...kacang je..hehe..

semalam sabtu, aku layan DVD je..enady keje...layan citer My Name Is Khan... sedih la citer tu.. patutla dia tak dapat tayangan meluas kat Malaysia ni. Citer nye berkisarkan peristiwa 11 September ari tu n pasal penduduk Islam di Amerika selpas peristiwa tu. tapi jalan cerita mmg best la.Hero Hindustan kita, Shah Rukh Khan jadik cam mental sket tapi bijak pandai... sape dah tgk citer ni?

jap lagi nak layan citer Papadom plak..tak sempat nk tgk citer ni kat panggung..kita layan DVD ajelah ek..

salam sayang dari aku n dani berdua kat umah ni...dani dah ngantuk tu, nak g tdokan dia jap..

tata..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

JIVEBUMZ said...

hari nie anniversary tunang akak :)

Adlina Husaini said...

erm geramnya tgk dani...dah besar pun dia

aMiYs said...

comelnye dani... geram akak tengok... eeee... rasa nak cubit pipi.. hehehe...