tq zana aka adieyza

seb baikla ade pompuan ni tau...blogger gak...ni link nye...http://adieyza.blogspot.com/

alkisahnye,

aku kene hantar surat yang teramat penting untuk mesyuarat keesokan harinya...ade satu surat ni aku tertinggal...surat kepada Peguam Cara Perbendaharaan. dan aku baru perasan surat tu tak dihantar oleh pembantu pejabat dalam kul 5.45 petang...aduyaiii..mestilah orang dah balik kan...huhu..cam ne ni...

last2 aku try jugak naik ke Tingkat 7 nun utk ke Bahagian Undang2, masuk opis dorang..senyap je.dalam hati, alaaa adela orang adela orang..

sekali aku ade dgr bunyi ketuk ketak ketuk ketak..ala macam bunyi kita ngah taip keyboard tu...carik gak manela datangnye bunyi tu...sekali nun kat dalam bilik mesin ape ntah sempat gak aku jeling tgk bilik tu bilik ape...

huhu..cecece mula2 bagi salam la kan..tak sempat nk tanya soklan bilik PCP kat mane, aku dah terjerit panggil nama dia..eh Zanaaaa...hehehe...jumpa jugak akhirnya...

kami satu opis...tak penah berjumpa, dia selalu baca blog aku n aku selalu baca blog dia...pelik gak haku, g cafe ke parking ke tak pnah jumpa pun...tup tup terjumpa lak kat opis dia sendiri...

terus aku kasik surat mesyuarat tu kat dia utk kasik kat PCP nun...pagi2 tau kasik surat ni kat dia..hehe..dahla mintak tolong orang kan, peh tu siap suh pagi2 lak kasik..hehe..ampun zana...

kesimpulannya, banyak kebaikan bila blogger tegar satu kementerian ni...hehe

ade satu lagi blogger kat tingkat atas, tak ingat tingkat berape tapi ni link blog dia..http://errina85.blogspot.com/

to zana : tq banyak2 ya sebab tolong akak semalam...kalau tak sebab surat tu kita tak jumpa kan..hehe

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Zana Adieyza said...

akk, siap buat entry khas utk zana tu.. adoiiiiii.. terharunya...

zana tolong setakat yg termampu..

but hr ni zana sampai awal tau utk hntr memo tu even sepatutnya zana masuk 8.30.. hehehehe..

xsempat nk borak panjang semalam kan.. maklumlah first time gitu.. masih malu2.. hehehe..

be4 akk bersalin, ada sekali zana nmpk akk tp x berani nak tegur.. hehehehe..

then time gie kenduri N, doa jugak jumpa akk tp x jumpa la pulak.. hehehe..

kat parking mmg xkan jumpa la kak sbb hr2 gie keje tunang zana hntr kat depan lobi.. hehehe

apapun, lps ni if terjumpa gerenti zana tegur & ajak akk borak2 k..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...