dani 3 bulan

huhu..anak mama ni membesar dengan jayanya bagai johan...clap clap...

dah 3 bulan dah...semakin sihat, semakin comel, dan semakin putih..hikhik..betul kate mmber2 dulu, baby mase kecik mmg tak putih sangat..pink2 gitu kan..makin besar makin putih la..huhu..tu sementara dia tak pandai jalan n main2 lagi mmg putih la kan...nanti dah dapat kaki, pandai lak berkawan, mmm...golap balik le nampaknye...

checkup 3 bulan :

berat ~ 5.8 kg..naik 0.7 kg dari 5.1 kg mase 2 bulan ari tu

tinggi ~ 60 cm : naik 2 cm dari 58 cm

perkembangan ~

1) dah pandai hisap jari n aku dah tak pakaikan dia mitten sebab nanti dia akan hisap mitten tu...

2) cubaan utk blaja meniarap. vontotnye yg tak lpas lagi..bila tak dapat meniarap, nangis..hihi..comell..

3) pandai gelak dah bila di agah...

4) pandai membebel dah..sejam tahan, maksu dia plak yang tak larat nak layan..hahaha...

5) suka tgk kaler2 terutama kaler merah...

itu je kot buat mase ni...

oh ye, dani kena cucuk jugak mase 3 bulan ni..alhamdulillah tak demam...gud dani..cayang dia..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...