tak kesahla nmpak tembam pun..=p

sebelum ni aku tak suke sangat pakai tudung jenis ariana lah ariani lah hasanah lah sebab bila pakai mesti nampak tembam selain dari tudung ni dulu agaklah mahal nk beli..hihi...tapi alasan aku lebih kpd nampak tembam pipi aku tu sebenarnya..haha..

bila dah ade anak kecik ni, semua tu tidak ku pedulikan..nmpak tembam ke aper ke..asalkan senang, cepat dan mudah..mase pantang ari tu, hampir2 aku nk kidnap tudung mak aku tapi mak aku cakap " alah kat pekan selasa berlambakla long, 3 helai RM10 je..tapi yg corak2 la.."

aku apelagi, habis je pantang 44 hari, terus berdesup aku kuar umah g pkan selase tu...3 helai aku rembat..tapi yg corak2 la.. just nk pakai bila g jalan2 je la..tak cantik pakai ngan baju kurung sebab dia corak2 kan...

lame2 dah sedap pakai..mulalah keinginan utk mmbeli tudung jnis ni kaler yg plain pulak...harga pun dah murah dah tudung ni...kedai yg murah pun dah tau, apelagi, khamis ni gaji, jomlah rembat..hahaha...sape mau ikut?

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
10 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP