sisih,susun,sapu,seragam,sentiasa amal


esok hari pensijilan semula 5s kat Kem. Kewangan..

jemu dah buat 5s ni tau..

penat nak perah otak nak pk itu ini..(aku bahagian keceriaan) huhu...

sampai keje sendiri tak sempat nak buat..

akibatnye, dah tiga baris dan lajur fail dok meninggi kat atas meje aku tu..

esok, lpas je habis audit 5s tu, terpaksa la buat kerje secara marathon...:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...