Tuesday, June 22, 2010

tak kesahla nmpak tembam pun..=p

sebelum ni aku tak suke sangat pakai tudung jenis ariana lah ariani lah hasanah lah sebab bila pakai mesti nampak tembam selain dari tudung ni dulu agaklah mahal nk beli..hihi...tapi alasan aku lebih kpd nampak tembam pipi aku tu sebenarnya..haha..

bila dah ade anak kecik ni, semua tu tidak ku pedulikan..nmpak tembam ke aper ke..asalkan senang, cepat dan mudah..mase pantang ari tu, hampir2 aku nk kidnap tudung mak aku tapi mak aku cakap " alah kat pekan selasa berlambakla long, 3 helai RM10 je..tapi yg corak2 la.."

aku apelagi, habis je pantang 44 hari, terus berdesup aku kuar umah g pkan selase tu...3 helai aku rembat..tapi yg corak2 la.. just nk pakai bila g jalan2 je la..tak cantik pakai ngan baju kurung sebab dia corak2 kan...

lame2 dah sedap pakai..mulalah keinginan utk mmbeli tudung jnis ni kaler yg plain pulak...harga pun dah murah dah tudung ni...kedai yg murah pun dah tau, apelagi, khamis ni gaji, jomlah rembat..hahaha...sape mau ikut?

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

10 comments:

Puan Jiha said...

comel je pakai tudung tu... my kaklong refer tudung ni as 'tudung menyenangkan hidup' hahahaha

Adlina Husaini said...

hehehe kebetulan aku baru upload pasal tudung express ni
RM13 hengget ja selai
mai la tengok naaa =D

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Ziarah dan Kenal.


OK jer tudung tu..kena sangat. kRina pun ada jugak beli bbrapa helai di pasar malam kat rumah. RM15 jer. ok lah dari yang ori tu..mahal sangat rasanya.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ade org pkai y corak2 gn bj kurung pon cntik..tp aku kne gn plain jgk...tp tdg ni mmg sng wehh..sap2 soi...wehh...aku ade standy paperbg tuk ko gn jivebumz laa..bile mau ketemu ekk..

Nisa HEBAT said...

eh kak yana nmpk lg comel la pkai tudung ni! nisa kalo pkai nmpk mcm minah indon je. hahahhaa

farah said...

btul la kak..tudung ni selesa je..lg pun senang nk pakai..kalu travel lg la best pakai..nk smbhyg pun xsusah nk sarungkan balik..try pkai syria lak :)

JIVEBUMZ said...

comei la nana pakai tudung cam gini!

ala bedal jer tembam ke hapa ker..asalkan senangkan idup :)

haaa paper beg utk kami?? yea yeahhh

::ainbutterfly~ said...

mane ade tembam..elok je..comey lotte..

::ainbutterfly~ said...

mane ade tembam..elok je..comey lotte..

baby berry said...

hehe, tembam pun comey la tgk. lgpun senang pakai..last minit sarung je.