macam mane ni?

stok susu mmg dah habis langsung, dani pulak makin kuat menyusu..2.5 oz x 6 botol. aku pam susu sehari boleh dapat dalam 15- 16 oz je...

jadual pam aku semalam :

6.00 am - tandem nursing = tak sempat nk pam :(.. (dani dah nangis)

9.15 am - double pumping = 4 oz

12.00 pm - double pumping = 3 oz

4.00 pm - double pumping = 4 oz

6.30 pm - tandem nursing = 3 oz

12.30 am - 2 oz

3.00 am - 0.2 oz

dapat 16.2 oz je...mmg takde utk stok langsung..

aku ibaratnye pam hari ni kat opis adalah bekalan susu utk esok...takde nak buat stok..tak cukup..jelesnya tgk susu org lain banyak giler dalam freezer dorang...

menyesal tak buat stok mase pantang ari tu..huhu...

kalaulah dapat diundur masa ini...

tengah berpk2 utk standby susu FM...takut stok utk esok tak cukup..macam hari ni aku pam tak sama kuantitinye dgn yang semalam...

hari ni :

6.00 am = 2 oz

9.15 am = 2.5 oz

12.00 pm = 3 oz

4.00 pm = lom pam lagi...

baru dapat 7.5 oz je..dani dah minum banyak susu..aduhaii..pening kepala mama ni dani oii..

dugaan betul..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...