Thursday, June 3, 2010

jauhnya beza

stok pampers dani dah kurang...so, semalam aktiviti mmbeli pampers...hahaha...itupun mau cerita ka?

aku nk cerita benda lain...

pasal harga pampers ni haa...

hari tu jalan carrefour alamanda, sempat gak tgk harga drypers walaupun stok banyak lagi...harga nya RM46.90..

jalan2 the Store kat Plaza Alam SEntral, harganya RM40.90..ni aku nk beli dah sebab beza banyak kan dr kat Carrefour tu...tapi enady kate, sabar..nanti dulu.kat mydin lagi murah...dia tau sebab mase aku dalam pantang ari tu, dia yg belikan sebelum balik kampung...

dan semalam, kat Mydin, presint 14 nun.. harga lampin pakai buang jenama drypers bersaiz M kuantiti 84 keping adalahhhhhh..... RM34.90 SAHAJA!!!! bapak murah kan....:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

9 comments:

CikPuanMiera said...

baru smlm aku dok buat kire2 pasal pampers neh ngan knapp.. hiihi.. aritu ms pureen clearance stok aku bedal beli pampers pureen basic.. tapi pas habes stok tu aku akan beralih kpd drypers jugak.. hehehehe..

tgh pk neh nak pakai CD ke x..
hehehe

Puan Seri said...

huggies gak yg murah.. kat manjaku bangi baru RM32.90.. drypers pun same.. kadang2 bile sale, drypers bleh dpt RM30 je.. kat manjaku bangi tu, harga bleh lagi la..

Puan Seri said...

huggies gak yg murah.. kat manjaku bangi baru RM32.90.. drypers pun same.. kadang2 bile sale, drypers bleh dpt RM30 je.. kat manjaku bangi tu, harga bleh lagi la..

Kaklong @ Izan said...

Minggu lepas beli kat Tesco Kajang harganya RM31.90...tgh offer....murah sgt..terus beli walaupun pappers byk lagi kat umah...

nanonano said...

wow !
dani dah pakai size m ke?
chubbynye..

aMiYs said...

oh, drypers dekat tesco time sale rm31.90 saje.. yg size M - 84 pcs tu... huhuhu.. tp cepat benor abes...

iesma said...

ana..
harga drypers mmg araund tue je..
kalo anak isma pkai huggies pon lebih kurang harga..
tp kalo kt pasaraya HERO puchong BT 14.. time lucky.. huggies/drypers leh trn sampai rm29.90 shj.. so terus borong la 3/4 bundle.. heheh.. :)

SITI NORSYAKILA said...

kat tesco rm30 ja.. rembat jgn tak rembat.. aceh pakai drypantz. tapi tale beli kat tesco sekrg naik rm 10 lagik

atty's said...

kena pandai survey ..kan ..banyak tu kurangnya..