dani @ opis

atas permintaan opismate aku, aku bawaklah dani g opis mase ari khamis lepas...10 jun tu mmg nk bawak dia g check up 3 bulan. aku bawak dulu naik opis n angkut sekali ibu n adik2 aku, ika n kakyang breakfast kat cafe opis..
pagi2 dah masuk opis..hehe..opkos aircond kan, that's y dani tu aku pakaikan sweater...

dengan khalil, mmg dani gelak gile pagi2 tu...oo khalil, ko jampi serapah ape ek ngan budak2 ni..ngan nopal pun suke bebeno ngan ko..dah boleh kawan dah tu..hehe

dani yang teruja dgn warna baju cik maz..hijaaauuuu nye mate caye..hikhik..

kat cafe, dani udah tdoooo..ate nye, mmg time dia tdo...


kak yang, ibu n dani...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

Puan Jiha said...

dani mcm dah besar lah.. alala sejuk je hati tgk muke dia =)

Unknown said...

dah sampai mak nana ke opis nana yer..wahhh sonok tengok dani tido.. nikmatnyeee

10 said...

comeinya tgk dani tido... tgh mimpi apa tu?

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...