dalam dilema : help me..episod 2

aku sangat2 down pagi tadi...stress dgn kerja...eh bukan...dgn diri sendiri kot...:)
thanks yg komen kat fb...serta merta semangat utk bf kembali kuat...yeaH!!..aku nk bF dani SElama yang boleh!!...

bukan aku tak suka kerja aku sekarang ni, aku suka sangat..bos pun very close to me..korang baca komen2 kat FB tu..Suriayani bte wahab tu la bos aku...sangat baik kan bila dia yg say sori kat aku..rase macam aku plak yang tak patut tulis status kat wall macam tu...sori ciksu...

dulu ok...tapi sekarang cerita kerja aku ni dah meleret2...semenjak turun naik kuasa Perbendaharaan ni..aduii, aku macam..alahaiii..banyak nye bende nk buat...naik2 keje lpas bersalin ari tu terus segedebuk kerja bertimpa timpa...aku rasa macam nk tukar unit...hehe...tapi sayang nk lepaskan bos yang sangat baik itu...

tgkla..aku masih mampu kot bertahan lagi..kot2 nanti dah tak tahan, aku nk tukar angin la pulak...buat job lain..huhu...

tgk gambar susu ibu ni, terus roh SEMANGAT tu kuatttt...

Ya Allah, kau permudahkan lah segala urusan ku..Aminnn...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

6 comments:

eidafarish said...

Insya'Allah yana leh lakukan..xpe la berkorban sedikit..besar ganjarannya nnt..Insya'Allah..

anna said...

go!go!bf...dpt pump 2kali wkt opis hr pon dh ckp.Jgn givap!

anna said...

go!go!bf...dpt pump at least 2kali time opis pon dh ckp.jgn givap ok!

anna said...

go!go!bf...dpt pump at least 2kali time opis pon dh ckp.jgn givap ok!

MissKitty said...

jgn benti kerja..kerja pn utk dani jg..jgn down2..t okeh pnye..senyum k

Unknown said...

siannya kat hang..aku tak leh nak bf so aku sgt kagum dgn ibu2 yg semangat fully bf anak2 plus bebanan kerja..

ok lah tu kalau bos hang baik hati, sure dia faham kalau hang lama takda kat tempat tu maknanya hang p pam la..

rajin2 wat breast massage bagi mudah production susu

asal tension kat tempat keja tu cepat2 tengok gambar dani, insya allah mood ok kembali

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...