Sunday, May 9, 2010

selamat hari ibu


ramai yang buat entry selamat hari ibu sempena hari ibu hari ni 09 may 2010

aku pun nk buat jugak..

dan yang paling terharu bila ade orang yang wish kat aku selamat hari ibu...uwaaa..terharunyeee..bergenang air mata tadi..tq so muchhh...

yg paling malang..suamiku lupa yg aku ni dah jadi ibu..dia tak wish pun..huhu...papa, cepat wish, pastu kasik adiah..cepatt..hahaha...paksepakse..

oklah..selamat hari ibu pada ibu tersayang, arbayiah binti haji mat noh yang berada di kampung gajah, perak. pengorbanan ibu sangatlah tidak terbalas oleh anak-anakmu...ibu, semoga ibu sentiasa sihat dan ceria...along ijai adik kakyang ika sayang ibuuu...sayang ayah juge, tapi nanti cite mase hari bapa nanti ek..hikhik

rindunye masakan ibu, gelak taua ibu, gurau senda ibu, bebelan ibu...arggghhh..aku rindu semua2 tu...

tak lupa juga buat ibu mertuaku..arbaiyah binti haji asmuni...sekarang ni berada di rumahku di putrajaya ni...selamat hari ibu mak...terima kasih sebab sudi terima ana dalam keluarga mak...mak masak pun sedapp..tq mak...

yg paling best, nama ibu dan ibu mertuaku same...ejaan je yg lain...arbaiyah dan arbayiah...

AKHIR SEKALI..SELAMAT HARI IBU BUAT SEMUA IBU2 DI MALAYSIA....:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

aduka said...

hehe..
slamat ari ibu utk kamu..
=)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

epy mom's day honeysour....

Ceera said...

selamat hari ibu babe...