sedihnya masa ni

hari ahad lepas selesai semua kenduri tu, aku suami n dani bertolak pulang ke Pahang utk bawak dani jumpa atuk n neneknya belah sana pulak...sayu rase hati nk tinggalkan umah ibuayah yg aku dah tinggal selama sebulan 3 minggu...rase taknak balik..tula dulu, mase mula2 pantang dok asikla nangis teringatkan laki..hah! sekarang hari2 dok nangis terkenang saat2 mase ibu jaga aku tgh pantang hari tu..

terngiang ngiang lagi suara ibu pagi2 masuk bilik aku n kidnap dani bawak kuar nak main ngan aki..(aki tu panggilan dani pada ayah aku)

terbayang2 lagi ibu timang2 dani mase nk mandikan..

uwaaa..aku rindu saat itu....

tapi aku harus jua pergi meninggalkan mereka di kampung utk memenuhi tuntutan duniawi...harus kerjaaa utk besarkan anak ini..:)

redhaa....

hari terakhir ibu mandikan dani...sementara aku tgh bersiap2 masukkan barang dlm kete..


harusla bergambar kenangan dulu...aku yg tidak berjaya meng kurus kan diri...eh, ke baju tu yg buat aku nmpk gemuk? haha..xnk ngaku tu..puii..

air mata tak dapat ditahan tatkala melihat foto ini...rindu ibu ngan ayah..

hikhik..kete penuh ngan barang2 aku n dani...aku n dani dok belakang, enady dok depan drive sensorang..=p


sekian...=p

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...