layan dia

huhu...sejak kerja ni terasa tau bila anak takde kat kite, yelah selama 2 bulan dok berkepit je ngan anak kan...bila kerja teringat je..pastu time balik petang tu n malam je dapat main2 ngan dia..malam pun kadang2 la..sebab aku flat gile bila lpas isya' tu...letih kpala otak...biasala keje kan..;)

tak sabar tgu esok sabtu ahad kan...lehla berkepit ngan dani..hehe...papa dia lagi la, balik keje udah mlam, kira untungla kalau mase papa dia balik, dani tak tdo lagi..bolehla main2...

ni malam tadi la, mase amik dani kul 6 tu, dia tgh tdo lagi. balik umah pun letak dia kat tilam pun dia tdo lagi..amboii nyenyak ko tdo ye dani..bagusss...senang mama nak masak..

haha, cite bab masak ni, masak pun dah cincai boncai je...kalau dah cincai boncai tu konfem tu la sejenis je lauknye..haha..sian suamiku..sori pa...bukan tak nak masak sedap2 tapi paham2 lah ek...mujur suami mmg jenis yang sangatlah memahami...syukuurrr...semalam aku masak nasik, pastu masak ikan kembung ngan lada itam...sedappp..siap aku tambah 2 kali haha..masuk bakul nampak..kihkih..

elok2 je dia bangun bila aku siap masak masak semua...sekarang dia suka berjaga n main2...pastu bebel2..hehe...

hah! tula bila kepala suka sangatla mendongak jer, last2 aku ajar dia meniarap..kepala dah boleh tegak dah cuma badan je..terhoyong hayang lagi..letak je tergolek2...tu yg ade tangan aku atas gambar tu..hehe..kena pegang..kalau tak jatuh tergolek..;)


alololololo...mateeee... hikhik..:)

part ni besttt..aku panggil dia..daniii daniii...otomatik dia akan pandang muka aku..renung dulu pastu dia bersuara bunyik cam ni..uuuuuuu..haha..lbih kurang la..pastu terus gelak besar..hehe...rase tenang jiwa bila tgk muka anak..:)

dah dah..jom layan gambar2 dani...ibu mesti suka ni aku taruk gambo dani banyak2..hihi..









bil tgk bibir dia, macam bibir aku mase kecik2...;) tgk dalam gambar lama2 tu..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...