Dani @ klinik Dr.Asri

tadi bawak dani g klinik utk check bintik2 merah tu kan. ibu suh bawak klinik kerajaan je dulu sekali pegi2 ramai orag dah..atenye udah kul 11 kan...last2 aku g klink bayo je le..klinik Dr. Asri

doc cakap maybe ruam tapi kalau ruam kenape dia besar2 ek...

hurmm...

then doc cakap lagi kalau tak ruam maybe hama atau allergic..

doc bagi ubat utk ruam dulu. try sapukan kat badan baby.

doc kasik ubat sapu, vitamin, ubat gatal n sabun berubat

ok, try pakai dulu kalau tak baik jugak, mungkin allergic atau hama..bawak sini lagi n saya kasik ubat lain..doc said..

aku bernasib baikla jugak sebab dani tak meragam gatal2 or what...:)
muka ngantuk tgu giliran kat klink tadi..:)
nenek dani peneman setia...thanks ibu.:)
♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

Unknown said...

sapu ubat selalu mudah2an cepat baik yer dani syg..

pRincESs_N said...

hopefully..dani ok psni..wehh..bile balek ptrajaya??

fazemy said...

Aku nak ckp drai haritu..lupa. Mak ko nampak muda la. tak mcm mak ko. cam kakak2 je.

ps: aku takleh trace link lalat ko tu. nnti bg balik kat aku yer. tenkiuuu...

Puan Anim said...

comelX100000000000000..
geram je nengok..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...