Adamaya


jenuh aku google gambar slot akasia yg baru ni Adamaya...
non ado...
last2 aku letak jelah gambar lisa ni..

korang tgk ke citer ni?
aku..kadang2 tgk, kadang2 malas sebab aku menyampah dgn si Faizal aka Dani tu
dahler nama Dani..nama anak aku tu..
hurmmmm..Dani...jgn jadik cam dia udahla ek..

korang tgk citer tu teringat kat anak aku tak?
hahaha...
sebabnya nama Dani jugak..kihkih..
♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...