Adina already 5 years!


Genap 5 tahun hari ni...
ape yg 5 tahun??
haaaa...jeng jeng jeng...

tempoh mengenal hati budi antara aku dan enady la...
hehe..=)

sayangnye tak dapat nk celebrate...
dia jauhhh nun di sanaaa...
takpela papa, nanti balik kita celebrate ek...

mmmm...
sempena 5 tahun dah ni...
aku nk buat gak love story aku ngan buah hati aku ni...
kira ape org nk kutuk....
lantakla si hana tu nk ckp pe..
dia buat leh lak...cuma aku tak boleh nk komen je sebab dia dah setting wajib letak google atau blogger akaun...haha..ko ingt aku taktau sape kau..=p
ish ish..dah dah...takmo gaduh2 hari ini..
hari ni nk gumbira2 je...

jap2 lagi aku stat buat story tu ek...
kalau korang nk baca, baca la..
kalau taknak, just leave this blog with smileeee..hehe..don't without smile ok..=p

aku nk uruskan baby jap...continueee..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Unknown said...

tambah L jadi ADLINA hikhikhik :D

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...