ajar dia

lagi berape minggu je aku nk stat keje balik..so, sesi mengajar dani bagi susu via botol susu sedang dilancarkan..alhamdulillah...dia mu jugak minum pakai botol tu...n aku try jugak macam biasa kasik through BF, alhamdulillah..masih mau menghisap...gud dani..cayang dia...


dan aku jugak sudah stat buat stok susu...semalam je dah dapat 10 oz satu hari..tu pun aku skip2...aku simpan dlm bekas dadih yg kecik tu je...penuh satu bekas tu dapat 2.5 oz...tiap kali dani nyusu kat sebelah kiri, mesti yg seblah kanan akan melimpah ruah...tak sangka susu aku dah banyak..syukur atas nikmatMu Ya Allah...


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Unknown said...

pandai, tepuk2!!

pRincESs_N said...

wee...kejap jekk dani da beshaa..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...