Dani 40 hari

wahhh..kejap je hari ni dah 40 hari...tapi mase aku tulis ni dah nk masuk hari ke 41..hehe...lbih kurang 3 hari lagi aku habisla pantang...dah minggu2 terakhir ni, semua dah hilang terbang ke mana..stokin tk pakai dah...bengkung pun dah lari..=p..kain batik pun dah kena sorok..hahaha..tu tipula..takdenye kena sorok..aku yg simpan dlm bakul..hehe...

Dani pun dah semakin berisi atau bahasa yg best..dah makin tembam2..huhu..aku sukaaaa...geram pun ye...rase nk cubit2..dan alhamdulillah dani masih lagi disusukan dengan susu original..terbaik dari ladang..eh ladang ke..haha..blasah je la...dari badan sebenarnya...seronok bila kita BF baby ni...tambah2 bila dia semkin mmbesar..lagila aku semangat nk BFkan Dani..aminnn..

"papa, Dani dah pandai cuba2 nk senyum tau bila kita agah dia.tadi ayah dukung dia n agah2 dia..lama pastu dia senyum dan suara dia dok bunyi2 dia agah kita balik..hehe..best tau..papa takmo balik ke?"

hikhik..saje kasik enady terindu2 kat anak dia..haha..

"nah papa, tgkla gambar dani ek..di usia nya 40 hari dah..siap ade cop sirim lagi..huhu..nyamuk gigit dani..baru hinggap je..tak sampai 2 saat...habih dah merah pipi dia..dua ekor lak tu..cissss..."


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

CikPuanMiera said...

alolololo...
abg dani kite pakai baju pink laaa.. hihihi..

bam bam anak ko weh

Ceera said...

kejap je kan dah 40 hari..
nak abis dah pantang ko...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...