Wednesday, March 31, 2010

sorang lagi pergi

berita baik utk kak Mas n berita buruk utk aku...
sbab ape berita buruk?
sebab beliau pergi tanpa aku ade di sisi..eececehhh..hikhik...
bukanla...beliau dapat tukar mase aku tgh pantang ni..means takde kot opis...
bila takde kat opis...rugii wooo..mesti ade makan besarrr..hakhakhak..statement keji giler...
asal ade org pindah je suke ek sebab ade makan2...hahaha..ampoonnn kan akuu...
tapi betul la kan...alah..korang2 pun, mesti ade farewell kan...farewell utk meraikan beliau yg telah berkhidmjat ngan kite kan...kalau tak buat macam tak besyy je kan...=p alasannn nk makann...hehe

ni dia kak Mas...
beliau akan bertukar ke JPPH Melaka pada 1 April ni..esokla kan...
so, hari ni dia adalah hari terakher beliau di opis...
aku sangatlah sedihhh sebab tidak sempat berjumpa dgn beliau di hari terakhir...bilakah mau ketemu lagi?

Kak Mas, termakbul jua hasrat mu utk bersalin di Melaka..dekat dgn keluarga tercinta kan...
kak mas dah kawen n sudah punya dua anak..puteri dan putera..yg akan datag ni taktau gen ape...sian kat kak mas..tiap2 minggu akan berulang alik ke Melaka - Putrajaya...dahla pregy lak tu...sekarang dah sarat..tgu masa je tu kalau tak silap...semoga selamat semuanya ye kak mas....
ape2 nanti kiter berFB sajelah ek..

siap2 kasik present utk baby...=p

ooo..sakan korang ek makan tanpa daku..huhu.,,lauk nmpak cam sedap tu...eh kak ayu pun ade? dah masuk keje ek...
pic kredit to : Dayan

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohoh..aku igt sape laa yg pegi td..saspen ko..mama dani..