baby : baby kak ayu

tarikh lahir : 29 Januari 2010
tempat lahir : Hospital Putrajaya
nama baby : tak tau lagi mase tu...maybe sekarang dah ade kot...
masa lahir : 2.++ petang...
berat baby : 3.8 kg...

ni adalah baby opismate aku kak ayu...
macam yg aku cakap ari tukan...ade 4 orang tgh pregy kat opis aku...tarikh due bermula ngan kak ayu, then aku, then kak N dan last kak mas...bila sorang dah stat bersalin, aduhaiii...bermula dah aku berdebar2...lpas ni turn aku pulak la..huhu...

jom layn gambar2 k...





sebijik muka macam kakak dia, Bella..


sweet kan gambar2 ni...alololololo..



aku bersalin nanti, ade tak ramai macam ni dtg melawat..:)


menggigil ok aku pegang baby ni..berpeluh peluh..nerves..macam manela nk pegang anak sendiri nanti...

♥ honey ♥

3 comments:

pRincESs_N said...

wahh yunk..counting da days laa psni...

masdila said...

hai sis x sabar ker n k pegang bebey ni???

mAr@ZiEy said...

Hehehe..dapat ku bygkan camne nervous yer pegang baby yg bru lahir..waaaaa...

Sis..first nak say thanks coz bg tips yg mmg berguna sgt2 b4 sy kwen last year..now sy da pregnant 5 weeks..doakan sume yer selamat..

BTW..sume N3 yg berkenaan pregnacy Sis..sy baca balik..heheh..buat knowledge sy..

Make sure..lps bersalin nnti..kene update selalu..leh sy amik info yg terbaik...

TQVM Sis

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...