review movie : Niyang Rapik


hikhik..ampun ampun wahai korang...
aku dah tertengok citer ni..hehe..
ramai yang bising2 kat aku....ko tgk citer ni? weiii..ko terberanak kang weii...
hehe...ampun maap dipinta...
aku yg mmg teringin sangat nk tgk...
bukan senang aku teringin2 nk tgk citer melayu..hahaha...
selalu aku tgu org tgk dulu baru aku g tgk, movie malay la..
tapi kali ni aku yg beria2 ajak enady g nonton...
sebab mmg konfiden best...
dan akhirnyaaa..mmg berbaloi2 tiket RM10...


sumpah weiii, citer ni besttt...rugi sape tak tgk....
klako pun ade, seram pun ade, sedih pun ade..
part2 yg seram tu awal2 aku dh nyorok bawah ketiak enady..hahaha..tu melampau..bukan la bwh ketiak...bawah lengan je...erkkk...bukan dah dekat ke ngan ketiak tu..huhu...dah..abaikan...

selain citer ni best...aku suke sebab ade Fizz Fairuz (Zack)...waaa..comel betul dia..
tapi sayang..part dia tak banyak..sebab dia awal2 dah meninggal sebab kena buatan org...penyakit busung...
fizz ade time flashback2 je...
lagi satu, cite ni hidup sebab watak Shaheizy sam (Zizan) tu..
hahahaha..memang sengal ok dia ni...
part tu seram jadik tak seram sebab peel dia..hahaha...

ingat lagi ayat dia yg sengal tu...eh bukan lawak sebenarnya tapi..ntahla....

" ko la masuk dulu, ko kan ade tangkal!"

hahahahaha...satu panggung gelak ok...
mase tu dia tgh cakap ngan Zed zaidi ( saiful )

watak awal ashaari ( amir) ngan kamal adli (helmi) pun best jugak...
cerite ni mmg bukan yg macam citer seram yg dulu2 tu la...
yg ngarut2 tu...
citer ni besttt..diulang..best ok!....
g la tgk....

semalam mase aku booking on9 tu, tak penuh lagi...
sekali bila masuk panggung, mak aihhh..sampai kerusi yg depan sekali pun ade org duduk..
hah! mendongakla ko..

last kot aku tgk wayang sebelum deliver...
tapi 11 mac ni ade movie yg macam best jugak bila tgk gezet dia..
hehehe...V3 samseng Jalanan...
agak2 sempat tak aku tgk...

♥ honey ♥

9 comments:

miss langsat said...

yess..sangat setuju..i tgk 2 kali okey!!

Puan Jiha said...

ayoyo tgk citer seram preggy2 ni..hehehe best ke citer niyang rapik movie tue? dulu tgk niyang rapik series tu mcm merapik aje heheheh

Unknown said...

best ker nana?? alaa nak tengok jugak lah.. tapi biler abg bob ku asik bizi lah sekarang hukhuk

pRincESs_N said...

aku da tgk gak...besh2...tp x de laa tkt sgtt...tp cm dialog die lawaks...

plus....Awal is super hot ghost...i like!!

Unknown said...

haduyai, jeles aku!! agak2 kalu bawak aisy tgk movie ok tak hihi..

UnGu VioLet said...

wahhh... nakkk tgkk gak...

Zana Adieyza said...

kak, zana pun dh gie tgk citer ni.. tgk midnight lak tu.. hehehe

yup, best citer ni..

tp akk mmg berani la.. time mengandung pun tgk citer seram.. hehehe

miDguRL said...

blh thn r cite nie...

byk t'kejut2 kn haha xthn bdk kecik duk atas samzy sengal =P

**opsss tumpang lalu =P

Unknown said...

nk tgk jugak tp awal2 suami dah kata 'awak ana bleh tgk citer2 gini'
maka... lupakan saje la keinginan di ahti itu. ingatkan nak booked tiket 3D untuk alice in wonderland..tp suami tak kata 'ok' lagi..
tp tetap akan ku kotakan keinginan hati yg ini

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...