Tuesday, March 16, 2010

dani hari ini

hari ke -6 berpantang..hahaha..dok ngira hari jela aku ni...boring la...nk layan dani dia tdo la pulak..mls nk kaco...

sedap gak lauk org pantang ni kan..hhuhu..mak aku yg masak..terutama ikan bawal masak lada itam tu..huhu sedapppnya...mak aku cakap..alah...awal2 je kot...nanti lama2 dah jemu...mintak2 la tak jemu...sebab lada itam tu feveret aku jugak...tapi makan lada itam tu asikla nk terkentut..hahaha..buang angin kater orang...

buat mase ni aku tak makan lagi ape2 jamu sebab dani ade jaundice sket...doc pun tak bagi...aku hanay pakai ubat sapu jela...bedak...tu je la..

dani tak mau dibedung dah...tu yg tangan dia macam tu..ikut gaya tdo papa dia..kihkih..

♥ honey ♥

9 comments:

Wawa_Nadwa said...

alahaii. lebatnyer rambut dia.
=P

Diarihatiku1976 said...

aa lebat rambut dia.. budak memang tak mau dibedung.. tapi rasanya kena bedung gak kot... tak tahulah... itu zaman mak akak lah kot ckp..

aMiYs said...

comey sungguh.. geramnyeeee.... hehehe...

fareezan said...

wah kemain die tido.congrates ana.seram aku bc pengalaman ko besalin.gulp!

violetless said...

tahniah kak...

fazemy said...

Tidur org senang hati tuh..

Puan Jiha said...

comelnya baby dani =)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bpantang jgn x bpantang beb....hihihii

Zumie said...

comelnye :)