puding roti marble coklatku tak berapa mnjadik :(

Align Center
nk jaja kat sini jugak walaupun tak mnjadik..kate first time kan..hehe..bila taruk dalam tupperware cantik je...terusla aku masuk fridge...sekali 2 jam lpas tu, aku try potong..mak aihhh..lembikla..alaaa..terus cam down..haha..takpe pujuk lagi ati sendiri, masuk fridge balik dgn harapan bila esok pagi, kerasla kot..haha...

pagi tadi, teruja bangun pagi2 nk tgk puding itu, huhu..sekali...lembik jugakkk..uwaaaa...sedihnye...tapi aku bawak jugak g opis, paksa bebudak opisku rase..hehe...
resepi?
nantilaaa...kang dah mnjadik lagi sekali aku buat, aku kasik ok...hehe..


♥ honey ♥

6 comments:

mAr@ZiEy said...

resepi plzzz...hehehe

♥ QaseH ♥ said...

uis kak,,,sedap jerk,,

x kire nk gak recepis...

aDieyZa said...

akk, leh la bg kat org tingkat 7 ni.. hehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uit..nmpk sedap jekk...

anil lutaze said...

nak puding ni...tutorial plsss...

mamazana said...

xpe... 1st time buatkan...terlebih air kot.

nanti singgah blog mama. mama pun ada gak buat puding ni. maybe kita bole share...

Nasi Bamboo Sungai Klah

Lamaaaa dah mengidam Nasi Bamboo ni... Padahal kalau balik kampung Perak memang lalu kat sini. Tapi selalu tutup dah. Dia bukak pukul 10.30 ...