Wishlists for 2010..

aku tau agak terlewat utk wish kat blog ni..hehe
tapi aku dah wish awal2kan dalam muka buku semalam...bolehla diterima ek..

motif entry, adalah utk buat wishlist utk 2010 yg mendatang ni...tahun ni kena buat wishlist berdua la kan..
antaranya..

1. semua dah tau aku sedang pregy 7 bulan kan, jadi aku harap aku dapat melahirkan baby dengan selamat...tak kisah jantina nye ape( walaupun da tau ape jantinanye..), janji baby aku sihat..aminnn...doakan aku ye..

2. ingin mnjadi anak,kakak, isteri dan ibu yang baik dan solehah kepada ibu dan ayah, mak abah, adik2 dan suamiku...

3. at least, nak pegi bercuti setahun sekali...kalau dapat lebih sekali pun ok...

4. nak tingkatkan usaha dalam keje...amik PTK dan KPSL tahun ni...utk naik pangkat...

5. berjimat cermat..jgn boross...house expenditure akan bertambah tahun ini...

6. cuba utk mnjadi blogger tegar..hahaha..sebab semakin hari aku semakin malas nk apdet...tapi aku gagahkan jua...

oklah tu je kot buat masa ni...


tadi tanya enady, apa azam tahun baru ni...dia cakap...

1. nak bagi aku senang dan bahagia sentiasa...

2. baru dapat penyakit mengidam LCD...sejak tv kat umah ni kejap elok kejap tak elok kalernye..sabo ajela...

3. nak jadi papa yg baik kpd anak kami yg bakal lahir nanti...yeayyyy...

4. kalau ade rezeki lebih nak bayar habis moto yg tnggal setahun setengah aje lagi tu...

5. kalau ade rezeki lebih lagi, nak beli kete satria sebijik...(aku rase ni target utk 2 tahun dan seterusnya la...kahkahkah.. takpe, kalau tercapai tahun ni alhamdulillah la kan...)

6. tingkatkan usaha utk naik pangkat dan naik gaji..huhu..( ni aku suke...=p)

7. nak beli home theater...

ade ape2 update nanti2 aku tempek lain k...

SELAMAT TAHUN BARU 2010 DARI KAMI..ANA & ADY..


♥ honey ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...