We have been married for 7 months


sebelum tdo, ingin aku coret2 lagi..hiks=p
dah ptg..baru aku teringat yg hari ni genap 7 bulan aku kawen..haha...
busy melampau kot tadi..hehehe...sampai terlupa...maafkan daku papa..(eleh dia pun lupe..)

mm..ade org tanya.. musykil katenye... (tp berjayala buat aku sentap!huh!)
ko baru 7 bulan kawen tapi ko pregy dah 7 bulan 2 minggu...
beliau berjaya buat aku sesak napas wokeh!!...

sape leh jawab soklan medic2 ni...?

act, aku ade tanya doktor...pasal ni la...
org ngate2 ni...mulut org yang tk abih blajo mmgla tak reti nk tutup2...ade je bnde nk kepoh2...
doktor kate, bnde ni mmg macam ni...sebab ikut tarikh last aku period ~ first day...
kalau ko sebelum kawen tu tak dtg period sebulan atas sebab period tk menentu, pun akan dikira jugak...
tu yg jadik pregy dikira awal selpas tarikh kawen...
itu yg doc tu explen kat aku la..aku pun ade research gak pasal ni...
kat web mane..aku dah lupe plak..

ke korang2 ade tau bnde2 cam ni...exspecially kakak2 blogger yg dah anak tu, tolong la explen kat sorang hamba allah ni...aku tau dia pun bace gak blog aku ni..huhu..
thankss...

ok nk tdo...sekian wassalam...

♥ honey ♥

3 comments:

masdila said...

kiter suka bc blog akk,x kire la per story pun,,,mesti wajib bc taw,,kiter lak xder story nk cito,,,so bc yng org je r.......

Zana Adieyza said...

congrats kak..

zana lum kahwin but dr pengalaman akk2 zana, mmg de kes mcm tu..

same reason mcm dktr bgtau kat akk tu..

mulut org mmg xleh tutup kak.. so, asalkan kita tau kisah sebenar cukuplah..

AyU_AiDiD said...

biar je apa orang kate kak...mulut org..nanti penat dorang tutup..janji akak bahagia..bes blog akak...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...