jamuan : bufday Jul 09-dec 09

Acara : Jamuan sempena bufday staff bulan Julai 2009 sehingga Disember 2009
Tarikh : 15 Januari 2010
Tempat : Lobi sektor dasar saraan dan wang awam
Tema : kaler biru...kami mmg suke same2 kaler baju ni...

matiklaaa...entry makan-makan lagi..hehe..maafkan daku ye...sudah kukatakan opis ku mmg rajin buat makan-makan ni..namun bukan saje2 ye mahu buat makan2 seperti ini...kang ade pulak yg cakap org gov ni makan je keje nye...jgn berpikiran sebegitu ye...aku pecaya yg keje private pun ade jugak buat kan...tujuan utama utk mengeratkan silaturahim antara staff2...gitu kate Datin..tetamu yang kehormat pd hari itu...

kali ni melibatkan 3 seksyen iaitu Seksyen wang Awam I, Seksyen Wang Awam II dan Seksyen Dasar Saraan...3 seksyen ini adalah di bawah naungan Datin Rozaina - Timbalan Setiausaha Bahagian Dasar Saraan, Wang Awam & Khidmat Pengurusan...

: kek yg disponsor oleh Sek. Wang Awam II..2 bijik ko...sedapppp..made from SR :

: ruang lobi Sektor Dasar Saraan...:

: org di sebalik tabir..unofficial ye...:


: Datin sedang mmbuka kad bufday gergasi :


: sesi nyanyi ramai2 lagu hari lahir...:

: aku sungguh terpikat akan riben ini..nk buat tak pandai..huhu :

: kek dari Sek. Wang Awam I..made from SR juge :

: aku n bos..ciksu :

: aku n rozi :

: aku juga adalah penerima hadiah hari ulang tahun..terima kasih WA :

: kad ini besar sangat dan terpaksa dikongsi beramai-ramai...:


kat bawah ni semua pic gedik2 aku n rakan2..haha..sudah kukatakan..kami adalah gila glam..hehe..mmg sporting habis la..layankan ajelah ek..







♥ honey ♥

1 comment:

pRincESs_N said...

dlm smggu...mst ade n3 jamuan ofis ko kn....meriah..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...