Checkup 32 minggu

semalam aku g check up kat tempat biasa la kan...bulan2 terakhir ni enady kate dia nk temankan...aku ok je, lagi bagus..takyah susah aku drive..hehe..thanks papa...
tapi semalam lpas amik darah BSP kat KD Desa Putra tu, aku kena g KK Dengkil utk scan baby...

result checkup :

Berat ~ naik sket 0.9 kg...
HB ~ 11.6 gm..bestttt sangat sebab dah kembali normal...
BSP(kandungan gula dlm darah ) ~ 4.8/5.2/5.6/4.3 : normal

result scan :

uri : kat atas...alhamdulillah...
berat baby : 2.219kg ( nmpak tak dalam gambar kat ataas yg aku bulatkan tu )



♥ honey ♥
Post a Comment

Lapar tak?

Hai readersku, Lapar tak tgk sandwich kat atas ni? Hehehe Tuan tanah tgh lapar ni... jom dinner uolls... Jangan lupa foll...