ok last citer pasal family day ari tu ek..

part yang paling akhir..
hari ahad on 06 dec 09...
pagi...
breakfast juga didistributed by Hicom Teck See...
tq HTS..

dalam kul 9 lebih macam tu la...
ade game for kids plak...
kira utk anak2 staff HTS la...
aku tgk jela sambil jalan2 tepi pantai nan indah tu...
seronok tgk bebudak main game tu...
klako...
sampai nk pecah perut gelak..
mai gelak sket...hahahahahahaha..=p (gimik di pagi hari..hehe)





ape2 pun..mmg enjoy...
big clap for the all commetee HTS Family Day 2009....
antara yg aku ingat dan kenal...
abg shamsul safwan, abg faizal (president), kak linda akaun, kak linda tinggi, abg azli conveyor, abg saiful adlan, en. hatta. en pian dan lain2...
ramai lagi la...kebanyakannye commetee mase aku masih lagi di HTS...
mase ni aku juge commetee tapi hanya utk snap2 gambar saje...
annual dinner HTS 2006 di Hotel Summit USJ...
nak jugak selit gambo kurus aku mase kat HTS..
huhu..aku nak balik badan macam ni..uwaa....
mase g family day ari tu, ramai yang terkejut tgk aku..
hahahaha...yelah sebab badan dah gumuks...
nasib baikla ade reason, aku pregy..hehe...
takpe takpe, nanti aku kurusla balik macam ni kan..haha!

♥ honey ♥

3 comments:

pRincESs_N said...

sweet ko gn enady..

Unknown said...

tak pe pasni kuar baby nana banyakkan bersenam yer mana tau bleh ramping balik ker :)

Unknown said...

mak aii kuruihnya hang time nih

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...