HTS Family Day 2009 @ Glory Beach REsort, PD ~ annual dinner


tepat jam 8.30 malam...
annual dinner berlangsung...
aku paling malas gile nak bersiap2 ni..
nak bermake up2 bagai tu..
last2 aku sarung je baju baru tu..
hehe..baju tu baru beli sebab tema dinner adalah black n white...
dan aku malas juge nak carik beria...
aku g pasar tani, aku nampak baju ni...
hahahha..sambar terus..tak pk dah..
so baju made in pasar tani Putrajaya ni ye...
mood malas aku mmg heavy sket sejak2 pregy ni..
harap maklum ye..=p

Fadzli n Rina...
mereka cukup bertuah malam itu...
Fadzli dapat best dress for men...
n dapat jugak lucky draw yg grand prize,..
giler lah...rezeki anak kan rina...
dorang dapat ape tu...
peti ais dua pintu brand samsung tu...
huuu...jelessss...
aku? no naik kat screen tu, tapi bukan grand prize...
jadikla dapat ketle elektrik je...brand Elba, steel n 4.6 liter...
syukur alhamdulillah...
hadiah utk grand prize ade 10 kalau tak silap..
antaranye...
dining table set, set sofa, digital camera video. digital camera, LCD tv, peti ais, set home theatre, lagi 2 ape ye...tak ingat dah...
aku bila no dah naik kat screen, hampa la jugak sebab no tak naik utk grand prize..
huhu..takpelah, takde rezeki..tahun depan kot...aminnn..



menu nye okla..banyak makanan..
dah habis ni tambah itu, dah habis ni tambah itu...
ngan buahnye lagi, dessert...sedappp...
puas makan...















ok, dah habis..tak tau nk citer ape dah...hihihi...
tapi annual dinner tu mmg best...
dgn mc yang sangatla bagus...
staff yg sangat sporting...
pendek kate, mmg syoklah..
hehe..
dgr2 tahun depan buat kat Cherating pulak...
huhu..best tu....

♥ honey ♥

2 comments:

chik star said...

wow
klo as dpt petiais tuh
as buat pulut kuning taw.
hihih

pRincESs_N said...

perut ko semakin comel....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...