HTS Family Day 2009 @ Glory Beach REsort, PD ~ jalan2 di pantai


petang 05 dec tu..lpas sesi minum ptg dan check in
aku ajak enady g jalan2 kat pantai...
besttt..berangin je...
huhu..lama gile tak lepak2 kat pantai...
nak mandi, mmg aku malas la nk basah2 semua tu...

: sudah muncett..hihi:



ni officer bahagian planning kat HTS dan isterinye...
kawen awal seminggu dr aku...
wifenye, Rina pun same bulan pregy ngan aku...6 bulan..
tapi kan..perut dia nampak kecik sket better than aku..
huhu..tak puas ati betul...
dorang dah scan dan alhamdulillah nampak gender baby,
insyallah dorang akan dapat baby boy...
aku? scan scan..baby bagi punggun daa..
tu nanti2 aku citer k...

: aiyarkkk..bulatnye perut aku..:


kul 6.45 ptg..naik atas dan standby utk annual dinner pula...

♥ honey ♥

2 comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...