HTS Family Day 2009 @ Glory Beach REsort, PD


pada hari Sabtu yg lalu..bersamaan dgn 05 Disember 09..
tempat kerja enady telah menganjurkan HTS Family day 2009 kat Glory Beach Resort, Port Dickson...
tahun nilah baru aku merasa join family day HTS ni
dulu mase aku kerja selama 2 tahun setengah kat HTS ni...takde family2 day pun...
yg ade hanya cuma annual dinner saje..itupun dekat Hotel Summit USJ..
tapi tetap bestla mase tu sebab aku dapat lucky draw yg aku kire mahal la jugak..
dapat tv ok!..jenama philips yg 21 inci..kira besar la jugak tu kan...

ok..balik pd citer asal...
aktiviti bermula seawal jam 11.00 am
pd 05 dec tu..
aku tgk kat kad aturcara tu..ade karaoke, sukaneka utk dewasa dan lain2 la...
aku tiba lewat sebab aku nk g kenduri kawen cik nani dulu...
lagipun aktiviti sukaneka tu bukannye aku boleh join pun dgn perutku yg semakin mmbesar ni..hehe..tahun depanla ye kalau nk join pun..
aku sampai sana jam 4.30 ptg...
aktiviti dah habis selesai dan acara minum ptg sedang berlangsung...

aku taruk gambar2 di sekitar Glory Beach Resort dulu lah ek...
nanti2 aku taruk gambar yg lain..

jalan ke pintu masuk GBR, PD

view from my apartment...tingkat 11 ok..
gayat aku..


bestt!..tenang dan mendamaikan...

besar apartment nye...tapi aku dok dua org saje...
kalau aku taula boleh seludup orang..haha
aku dah hangkut dah adik badik aku dtg sini...

ruang dapur...ade freeze, microwave n heater...
tapi tak guna pun sebab makanan mmg dah complete disediakan..

keadaan di tepi pantai...
boleh mandi...tapi aku tak berani nk mandi...

di bahagian belakang aprtment...
selamat..sebab nmpk dah kete yg diparking..

♥ honey ♥

5 comments:

Cik Cookie said...

G kursus kat GBR nih macam g cuti.
Orang sendiri pun lupa angkut semua sedara mara.
Rugi.
Nikan plak familyday

enjoy ur FD.

pRincESs_N said...

wahh..lamerr x p pd maa..

attyfir said...

kalo dpt family join lagi besh kan ..

anil lutaze said...

family day...huk...

fobia..sbb anil ajk..asek kena meeting jek..

tp pd mmg happeningg

UnGu VioLet said...

wah.. bestnye... teruja tgk gambar2 tue semua.. rinduuuuuuuuuu kat negeri sendiri..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...