sebelum dan selepas

: sebelum :


amacam..?
jadik tak deco deco aku...
eh bukan, enady...

hehehe..
dia yang buat semua..
aku tgk je la..tak kasik nye aku buat semua2 tu...
walaupun aku rase ade ruang kosong lagi kat lorong nk g ke dapur tu...
takpelah...aku cdang nak letak frame kawen ku nanti...
sikit2 dulu buat...
nak buat semua, habisla kopak enady..hikhik
dinding tu gabungan warna marron dan juga grey...
enady yg punye idea..
macam biasa, aku tukang angguk je..hehhe..
takleh lawan cakap dia...
nasib baik kena ngan citarasa aku jugakk..

aku tanya la..mane dapat ilham kaler2 ni..
enady cakap, lpas balik dari anil mase openhouse dia ari tu..
dia asyik teringat2 je cat kaler rumah anil tu...
lawa...
kaler grey ngan pink kalau tak silap...
tapi enady taknak la same pulak kan..
tu yg dia decide nk amik kaler grey n maroon..

hasilnye juge..amat memuaskan hati aku...
thanks papa...

♥ honey ♥

7 comments:

masdila said...

yang santik la umah u,,,,

len pas can n b4 cat,,

sejuk jerw mata memandang...

hukhkhuk

Unknown said...

wah cantiknyeee uwaaa nie yg bersemangat akak nak carik umah sewa lain nie :P

Ana Lyana said...

thanks qaseh...jemputla dtg umah..

Lia3003 said...

seronok duduk rumah sendiri kan..dpat hias2...

::ainbutterfly~ said...

uwaaa jeles jeles jeles jeles jeles jeles jeles jeles jeles jelesssss....................................................

BeMiE said...

heheheh kalau rajin tgk program id bemie kat tv2 setiap rabu 3 ptg.. dari anjung ke balkoni.. selamat menonton.. utk tip2 id.. heheh

pRincESs_N said...

cantek2...ai like!! rajen hubby ko wehh...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...