aktiviti hari Sabtu


owhh no...aku sudah mula mengabaikan blog ini...
sejak2 ade perkhidmatan jalurlebar ni, aku asyikla mengadap fesbuk...
aku tidak akan sekali kali mengabaikan blog ini lps ni kecuali penyakit malas datang..
hahaha..

ni adalah aktiviti hari sabtu..semalam...
sabtu minggu pertama enady mmg cuti...
dr ari jumaat lagi mmg dia dah cakap sabtu pagi nak cat gate...
ok..aku iyakan aje...

macam kebiasaanye...aku kalau hari sabtu tak kiralah si suami kerja atau pun tak...
first thing mesti aku basuh baju dulu...
alhamdulillah..cuaca pun elok..

dah setel basuh n sidai baju...
nak online pun semalam internet line kureng sket..hari ni baru ok..

oh ye, ijai lpak cni minggu ni...
dia tau aku ade jalurlebar, mulalah nk menempek kat lappy aku je..
chatting ngan sape ntah...


sampai petang tak habis2 lagi nk cat...
kali ni cat grill pulak..
pagi tadi baru setel semua...

♥ honey ♥

6 comments:

::ainbutterfly~ said...

nak datang!

Unknown said...

wah rajinnye laki sapa la tu..hihi

masdila said...

berpayung sakan la plak kan ,,,hukhukhuk,,peneman ek,,,

masdila said...

amboi dyer berpayung hah...

peneman kerw

Ana Lyana said...

ain :
mehla..dh lama ain x dtg kan...
raya pun xdtg..

jivebumz:
laki i la..hahahha..

Qaseh :
peneman setia..tapi tak lama pn sebab dah lenguh berdiri..hikhk

pRincESs_N said...

rajen nyerr bakal papa ni...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...