McD! McD!

kalaula kat putrajaya ni ade McD yg drive Thru tu..
dah lama aku pegi...

ni tak...ade McD..tapi kat Alamanda pulak..mane ade drive2 thru ni...
kalau ade pun nun jauh kat bangi nun..

aku sangat jeles ngan cikpuanmiera..
ape yang dia nk makan, just call saje...
delivery je..huhu..cedeyy..

actually, tadi kat opis aku ade terbau2 McD..
sayup sayup je...
huhu..sedapnye....

dan dan aku call enady...
cakap suh belikan McD mase nk otw balik tu...
tapi dia cakap nanti sejuk..heheh sungguh memahami la papa ni..
aku mmg tak suke makan makanan sejuk2...
yg western la..
kalau KFC , Pizza ke, McD..mesti nk yg panas2....

last2 enady cakap nantilah malam kang kita kuar jap g tapau kat Alamanda tu...
aku cam..kesian lak nk ajak dia..
dia balik umah nak ngecat lagi...
umah aku tgh tunggang langgang ni..
nak masak tak bley.., nak basuh kain pun..alahaii...
tak selesa betul..
hari ni siap kot cat umah tu...

♥ honey ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...