dah hampir malam..aku rinduuu

: gambar latest perutku..hikhik..sape kater tak nampak? dah senak perut aku tu tau..:

dah nk dekat kul 7 dah ni...
nak malam dah...
aku rindu weiii...
huuu...nasib baikla balik esok...
kalau kursus seminggu, mau aku meroyan..
haha..

aku citer pasal enady tau..
kan aku dah gtau malam tadi yang dia g kursus nun jauh kat bukit tinggi, pahang nun..
hikhikhik..jauhla sangat...

esok ptg dia balikla...

sekarang aku berada di umah sepupuku, abg gee n kak shima...
tdo sini malam ni...
kalu kat cni, aku takyah guna broadband pun takpe..
sebab ade wifi free..hikhik..
umah depan tu tak buat paswed...
ape lagi..lenjan le habis habisan..

ijai ajak g tgk wayang citer 2012 tu...
tapi aku cam tak sampai ati lak nak pegi tanpa enady...
dia dah pesan semalam, dok umah je..
jgn nak kuar jauh2 sangat dia takde ni..
baiklah papa..ye mama tak kuar...
aku mmg taknak kuar n malas nak kuar..
lunch tadi pun aku makan megi je..
teringin punya pasal...hikhik...

esok plan nak jumpa ngan kak jivebumz jap..
agak2 jadi ke tak ek dia nak bawak aku g makan ABC Frado tu..
hikhik..
sebab ape tau, dia kan baru balik Singapore,
takut penat je...aku malasla nk kacau..
takpun nak kuar ngan tunang ke...
takpe takpe, nanti aku msg dia tanye...

hari ni satu hari aku ngadap lappy..
sampai tetdo atas lappy ni..hikhik..
dah puas main farmville, aku try lak main cafe world tu...
best gak ek main masak2 ni..
kena tgu tu la yang macam malas tu..
hehehe..takpe takpe..try try..baru level 4...
korang korang..addla aku kat cafe world tu ek...jadik neber..

oklah, aku nk mandi jap...
tata..jumpa lagi kang malam kalau aku terasa nk apdet..hikhik..=p

♥ honey ♥

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

kejap je masa berlalu.. perut pun dah nampak ekk.. tahniah

pRincESs_N said...

nak ikot mkn ABC frado!!!!

anil lutaze said...

siannya ana....hehhee...derita isteri ditingglkan

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...