tak sehat


mengada2 betul...
baru sehari kena tinggal sampai dah demam2...
org demam sempat lagi apdet blog, main farmville, cafe world ye..
hikhikhik..
ni dah ok sket..
pagi tadi je, sangatla tak larat nak bangun..kepala berat sangat..pusing2...

aku terpaksa call kak ila aka jivebumz utk mmbatalkan plan nak ke ABC Frado tu...
aku call terusla, sebab msg kang takut lak kak ila ingat aku saje nak cancel..sebab dah janji kan..
betul kak ila, nana demam ni..hehehe
huhu..bila la aku dapat merasa ke sana...uwaaa...
dgn batuk n selesema ni, konfemla aku tak bley minum ais..

malas aku nk msg or call enady..
malas nk kacau..kang dia tak tenteram kat sana..
baik kan isterinye ini..
tak teruk sangat takpe, kalau teruk harusla aku call suh balik sekarang..hikhik

thanks to kak shima n abg gee..
sebab belikan lauk utk aku makan dan juga menjaga aku sepanjang enady takde...
tima kasihla banyak2...
adik aku si ijai tu, ntah mane dia pegi..
tak balik2 lagi dr malam tadi...
semalam kawan sekampung datang n kuar..katernye nk g kenduri..

tadi baru dapat call dr enady, dia dalam class terakhir kul 2.30 tadi...
dalam perjalanan kang dia call lagi utk aku standby amik dia kat kilang..
oklah, sementara tgu dia,
sempatla aku tdo jap..
rehatkan diri...
tata korang..

♥ honey ♥

4 comments:

masdila said...

cian nyer dyer,,,x per rest ok,,,

anil lutaze said...

auww..trus demam???ala..siannya

Unknown said...

ciannye mama demam rindukan papa yer? hikhik pasal abc tu tak pe lenkali kite g yer.. kalo time badan tak sihat jgn nak makan benda2 sejuk nie kang melarat plak lagi susah.. hurm tadi akak g anto mektie sampai sek 17 terus ajak kak zai pekena abc kat sek 2.. hee sambil minum abc teringat kat nana.. tak pela yek lenkali k! pastu td ain datang umah amek barang2 dia sume.. borak2 sakan lama tak jumpe ngn dia kan..

k la nana take care tau! byk makan makanan yg berkhasiat k!
tata muaahhhh

pRincESs_N said...

olololo..cian mak buyong ni..x sehat daa...t enady balek.trus sehatt ekk..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...