baiknye papa


owhhh..baiknye papa malam ni...
siap buatkan mama air susu....
huuuuuuuuu...
baik ade makne ni..

tauuuuuuuu..papa nk pujuk mama la tu kan..
papa kan nk tinggalkan mama 2 hari esok...
sabtu ngan ahad...
patutla papa baik n rajin malam ni...

camnelah keadaan aku esok dan lusa ni...
sangat tak biasa la..

hikhikhik..ngade lebih aku ni..
org pregy mmg macam tu kan..
emo dia high semacam...
sape setuju????

berbalik pada citer asal..
utk pengetahuan korang..
tak penting sebenarnya...tapi nk citer jugak..hehee..

enady telah dihantar berkursus ke Bentong, Pahang
Selesa Hillhomes Resort...
selama 2 hari 1 malam...
1 malam tu...
kalau balik hari aku tak kesah sangat...
tambah2 plak aku tgh pregy ni..
ape2 jadik kang...aduiii...
mintak2la takde pepe kan...
: minum susu sambil ngadap lappy :

pagi esok aku akan hantar enady ke tempt kerja nya...
kul 7.45 pagi dah kena ada kat sana...
huu..bangun awal la pulak...
selalunye sabtu aku bangun lambat tau..
lpas subuh tu aku tdo balik..
pas anta enady, aku akan lepak umah sepupuku yg kat puchong nun...
ingat nak berjimba ngan cikpuanmiera kita ni..
tapi dia kna studyla plak...
selalu wrong time kan na...
takpela, takde rezeki...

pastu ahad..cadangnye aku nk lepak ngan cik jivebumz ...
org tu baru balik dr Singapore...
nak ajak dia bawak aku g makan ABC Frado kat Seksyen 2 tu...
kak ila dah janji kan..hihihi...
tak sabarnye nk jumpa org yg baru balik melancong ni..hehehe


ok guysss..samat malam...
cukupla entry utk hari ni..
kang esok tade entry plak kang..
simpan simpan..

jumpa esok..tata..

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...