suka duka berblog

baru aku tau suka duka hidup berblogging ni..tak selamanya kita akan seronok berblog..
satu masa kita akan rasa macam nak berhenti tulis blog...
dan itu yg aku rasa saat ini...

satu panggilan talipon dr seseorang malam tadi telah melemahkan semangat ku utk berblog...
tak kusangka pengalaman yg aku ade dan aku cerita di sini utk dijadikan pengajaran telah mengundang kemarahan seseorang...

pada yang baik hati n yang terlalu prihatin sangat tu..ketahuilah bahawa anda telah menghuru-harakan hubungan aku dengan seseorang..hubungan yg terlalu rapat dan dah anggp macam keluarga sendiri akhirnya terlerai...

ye, aku mengaku salah aku sebab terlalu berterus terang di dalam blog ini...aku terlupa yang dunia blog ini bukan hanya keseronokan semata-mata...tapi ada dukanya...sehingga kini aku sangat stress bila mengenangkan nye...

pada R, saya minta maaf banyak2 dari ujung rambut sampai ujung kaki...saya tak sangka begini akhirnya...saya mengaku salah saya..dan lpas ini saya takkan libatkan sape2 lagi dalam keluarga R...niat saya takde lain cuma sekadar cerita utk dikongsi...tak tau yg ianya amat mendukacitakan R..maaf sekali lagi...

ape yg harus aku buat sekarang? adakah perlu aku berhenti berblog? atau memprivatekan blog?
sayangnye nk tinggal dunia blog...

ape pendapat korang?
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...