semangat baru + makan pizza

alhamdulillah..
aku kembali bersemangat untuk berblog...bukan senang utk tidak ambil peduli dunia blog...
bahkan cuti selama 2 hari..sabtu n ahad..hatiku meronta2 nak menulis di blog...
aku mengambil sikap buang yg keruh ambil yg jernih...
takde sape pun di muka bumi ini yang tidak pernah membuat kesilapan...kan kan kan..
ui ui..panjang pulak pembukaan entry..hehe..

ini cerita hari rabu yg lpas...
ntah knapa aku asyiklah teringin beno ngan pizza ni..tak kisahla ape2 pizza..tapi pizza la..
hahaaha..merepek plak..
enady..demi menunaikan hajat bininye yg tercinta...
sanggup jugak pas balik keje tu terjah ke Alamanda...mencarik pizza hut..
aku teringin benar dgn yg ini..ala yg iklan baru kuar tu..pizza yg banyak cheese tu...
tgk tu..mmg banyak banyak banyakkkk kejunye...
nyum nyum..

tapi ade confuse sketla...
mase aku dtg tu, staff pizza kasik menu yg lama...
aku carik2 tak jumpa pun pizza yg banyak keju tu..
then aku tanya, yg pizza baru tu takde lagi ke..
budak tu patah balik kat kaunter amik menu lagi satu...
aku tgk perbezaan harga..mak aihhh..banyak gile bezanya..
kalau menu yg biasa tu, utk 2 org makan..RM27.++ kan...pizza nye regular ade 6 slice kan..
sekali aku tgk harga yg kat menu baru tu...baru RM18.90.. tu pun sekali ngan tax..pizza nye dapat 2 pan n satu pan ade 4 slice...kan banyak tu...mmg kenyangla makan..aku pun tak habis makan..

ooo..pandai ek org pizza ni...nak suh aku beli yg mahal mahal..huhu..

honey

3 comments:

nasya naim said...

::mcm tu lah..juz have fun ok..::

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedapnya piza.. terasa cam nak mkn gak ler

Unknown said...

best2 nak p jugak lahh..aku rasa kalu ang suka cheese,ang p domino kat p8 tu..order yg double decker..makan panas2..pergh meleleh keju dia..then p burger king order mozarela cheese stick yumyummmmm

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...