open house 3 buah rumah sekaligus

ok..cerita pasal raya di kampung udah habis..konfem korang pun same kan..
sekarang ni mesti kecoh sana sini citer pasal open house pulak kan..
aku pun tak terlepas dr undangan open house ni...
terima kasih banyak2 sebab sudi invite aku n suami...

hari sabtu saje aku ade 4 buah rumah kna pegi...
disebab kan satu tu kat area KL, tak dapekle aku nk terjah ke sana..
sebabnye, yg 3 buah rumah ni semuanya area2 belah klang nun...
pada Cikin aka wife kpd Man ( ex-opismate), sori ye tak dapat hadir...
banyak undangan dan badan yg sudah keletihan..

Rumah pertama yg aku pegi...rumah kak Jaja( ex-opismate mase keje kat Hicom dulu..)
sebab rumah kak Jaja stat open house nye kul 11 pagi..
tu yg stat dgn umah kak jaja dulu tu..
rumahnya kat Bandar Puteri, klang...
yg bestnye, malam seblm OH tu, aku request kat kak jaja suh masak spagheti..
sebab dulu2 kak jaja masak Spagheti time OH tu..
tup tup mmg kak jaja masak..gambar nan ado sebab aku pelahap sangat makan spagheti tu..
hahaha..taklah..aku terlupa beb..

umah kak jaja banyak gile makanan...aku sampai ber round2 ngadap makanan je...
enady dah serender dah..hahaha..mininye ini sungguhla kuat makan..
nasib baik ade alasan..baby lam perut yg nak makan..hahaha..buleh ke?






tuan rumah...kak jaja..
antara menu2 nye...
nasi beraini kot ke nasik minyak ek..ke nasi tomato?
aku tak makan nasik tu yg aku tak tau..
lauk pauk, ayam rendang, kari dalca,
mee sup, spagheti, lemang, pecal, sate...
desert..dadih pelbagai rasa...
thanks kak jaja..tahun depan ajak lagi ek..:)

rumah kedua..dari Bandar Puteri terus ke Jenjarom area2 banting nun...
rumah mertua sepupu ku..ain dan anas..
kat rumah ain, ade makanan kegemaran ku lagi..
spagheti!! waahhh..i like....
terus aku ngadap bende tu je..tak toleh dah kiri kanan..
hehehe...






tuan rumah, ain dan anas...
thanks ain..tahun depan jgn lupa kak nana..hehe..tahun lepas aku g jugak umah anas ni..tapi aku g ngan jivebumz..tahun ni jivebumz tak dapat turut serta sebab menurut ain, jivebumz pegi beraya ke rumah tunangnye..hehehe..


dan akhir sekali, rumah ketiga..jauuuhhhh nun dia Meru, Klang...
rumah nasya..geng mase itm dulu...
thanks sya, ajak aku n ady...tahun depan jgn lupa aku..dahla tahun lpas ko lupe kat aku..wuuu..sedih tau..hehehe...
ape2 pun, nasik lemak mak ko mmg mavelesss...sedaaappp....




aku ngidam laksa ni...
rumah sape yng open house dia buat laksa..
aku nak datang ni..
hahaha..

4 comments:

attyfir said...

terliur kty nengok spaggheti tuh..

::ainbutterfly~ said...

bile kite nak serang umah kak ila n abg gee plak ni..

Unknown said...

hahaha serang laa kalo tak bitau awal makan biskut kering la korang yer..heheheh

sori la ain n nana akak tak dapat join ari sabtu lepas penuh sangat jemputan nye..

pRincESs_N said...

nk pecah perot aku duk g open house jekk..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...