sedikit jamuan utk azmir

azmir adalah kakitangan Seksyen Wang Awam II (SWAII)
oleh kerana pada hari isnin yg lalu tak ramai yg bekerja,
jadiknye aku pun dijemput untuk meraikan farewell ini..

azmir seorang penolong Pegawai penguatkuasa kat SWAII
secara kontrak dan sudah bekerja hampir 6 bulan...
dia telah mndapat kerja tetap sebagai Pembantu Keselamatan KP17 di Pejabat Keselamatan Negara, JPM
akan bermula pada 1 oktober ini..hari nilah maknanya kan..
antara yang menjadi hidangan pad tengahari itu...
domino's pizza, bihun goreng dan kuih2 raya..

aku sebenarnya kagum sangat ngan kuih2 raya yang dipotluckkan oleh puan Zaitun...
kuih2 raya very special dan sedapp...
semuanya datang dr Singapore...
sedap2 kuih org Singapore ni ek..

: kuih ape ntah, tapi sedapla..:
:ni macam coklat susu...:
: kuih sugi:
: tat strawberi :
: coklat perisa oren :
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...