sape nak tgk mak buyung ..hahahaha

: kat umah mak..Pahang..abaikan kain2 yang berlipat n tak tersusun lagi tu..;

tajuk kat atas utk sape yg nk tgk je tau..
hahahaahaha...kalau tak nak tgk sila skip ke blog lain..=p
saje tempek kat cni utk kenangan diri sendiri..
lagipun boleh la tunjuk kat ibu ayah..
kat kampung i dah ade strimik u...
aku dah suh dah dorang bukak blog aku hari2..
hehe..

lagi satu, sebab nanti bolehla anak aku tgk nanti bila dah beso..
kan baby kan...
tgklah, betapa mama mu sangat cute bila pregnen..
hahahah..aku dah masuk bakul dah ni weii...
udah udah...
layan gambo...


note : bila pakai baju kurung taklah bape nak nampak sangat perut aku beso..
bila pakai baju ni, nampak buncit lak..
nak tau tak..tu baju ibu aku dulu mase dia pegnen..
still elok lagi...hehehe..

11 comments:

Sulamankasihabadi said...

salam kenal...

cikpuanmiera ^__^ said...

waaaaaaaaaaa.. da nampak la perot ko.... best nye

masdila said...

wa da nampak peyut mak buyung ni r,,,,biler due

Ana Lyana said...

uji :
salam kenal juga...

cikpuanmiera :
hikhikhik...dah nampak kan...

Qaseh :
hehe..insyallah 19 mac 2010

azita said...

org pegnen cute kan2 suka tgk..heheh..

Unknown said...

perut dah makin berisi tu nana wehhhh tak sabar nak tengok lagi bosa..heheh

anil lutaze said...

dah beso dah perot...tahniah2..

Hayati said...

alalala....comeinye k.nana ngah pregnant..series ikhlas.

Puan Anim said...

bpe bulan dh mak buyung?

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. satu kenangan yg tak dpt dilupakan tau..

::ainbutterfly~ said...

uwaaa...nak jugak nak jugakkk........

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...