baju2 baby

tau tak ape bende ni..?
hikhikhik...
mane yg dah ade anak tu, konfem tau punyekan..
hahahaha...
yg blom kawen n blom ade anak,...mmg pandai dan bijak orangnye...
ceh puji lebih nampak..hikhikhik..

perbualan si suami dan isteri :

enady: ma, tgk baju2 baby tu sidai kat luar tu..rase macam umah ni ade baby lak..
tak sabarnye..

aku: hikhik..a'ah kan...



tadaaa....
sebenarnya baju2 baby ni...adik aku punye...ika...
sekarang dah 10 tahun umur dia..
means dah 10 tahun jugakla baju2 baby ni...
ibu aku yg kasik...
dia simpan semua dalam kotak...
mmg banyak dan semua elok2 lagi...
aku basuhla sket2..
sekarang ni lah nak basuh..kang kalau dah sarat, taklarat plak aku nk basuh..

so, baju2 baby takyah pk nak beli banyak2 dah...
beli sket2 takpe...
barut baby pun takyah beli...banyak dah kat kampung nun...
ibu jahit sendiri je...
thanks ibu...


♥ honey ♥

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

akak plak yg teruja tgk baju ni...

mAr@ZiEy said...

Bagus tol..samalah ngan family Mar..sume brg2 baby..sejak turun temurun lg..elok lg..start dr cucu nenek yg 1st smpai yg last..sume recycle..hehe..

nasya naim said...

::wah pandai mak ana jaga...suka pink color..hahaha::

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...