@ JM Berani House, Alamanda

hai naufal....
best je ye dapat baring dalam ni...
sebelum sampai kat JM Beriani tu aku jalan2 dulu masuk Carrefour ngan Nor n kak mas...
ingat nak carik kad raya n survey2 baju preggy..
tapi nan ado, kad raya je yg ade...
budak ni mmg pantang aku suh senyum utk tangkap gambar...
sengih je...good boy...clap clap 4 naufal...
dah sampai kat JM Beriani...
naufal dah tunjuk muka ngantuk..hehehe..
act, daalm keta dia dah tertdo dah..
aku makn ni..mee bandung...
huhu..tak kna la ngan tekak aku...
tak habis pun makan...
kak mas n kak izzah...
cc n family mmg wajib dalam acara makan beramai2 ni...
dari kiri : cik misha(pegawai baru), kawan zizi n zizi...
my bos n kak mas...
ni mmg kna ngan tekak aku..
habis aku telan...hehe..
bandung soda...sedappp...
menu yang dorang makan...
nasi beriani
ayam rendang kalau tak silap aku...
mase semua tgh makan naufal kna dok diam2 dalam baby troley ni...
tapi kejap je..pastu resah gelisah nak bangun...
nak tdo la tu...
seee..mate baby sangat cantik kan...
orang-orang semalam yang hadir...
sekian sudahh...

4 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

bes nye

pRincESs_N said...

comel r naufal tuh..kemain besau mata die...

Unknown said...

waaa sedapnye makan nasik beriani tu!

attyfir said...

kat bangi pun ado jm bariani ..western food dia pun seedap gak..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...